Jump to content
Omega Elite Klub

Śruby pływające


patryk2828
 Share


Recommended Posts

Witam mam plan założyć felgi z innym rozstawem, a dystanse zamówiłem już pod 5x110. Jeździ ktoś na śrubach pływających? Nic nie bije przy większych prędkościach?

Link to comment
Share on other sites


Witam mam plan założyć felgi z innym rozstawem, a dystanse zamówiłem już pod 5x110. Jeździ ktoś na śrubach pływających? Nic nie bije przy większych prędkościach?

 

Z przodu mam pływające i zupelnie nic sie nie dzieje :)

Link to comment
Share on other sites


Tak mam śruby pływające z przodu. Ogólnie nic się nie dzieje ale dwie już przećiągłem przy dokręcaniu a więc nie polecam nikomu. Bezpieczniej jest założyć adaptery, mam tak z tyłu i w dodatku adaptery o grubości 55mm a więc nie małe :P i jest malinowo :D

Link to comment
Share on other sites


Tak mam śruby pływające z przodu. Ogólnie nic się nie dzieje ale dwie już przećiągłem przy dokręcaniu a więc nie polecam nikomu. Bezpieczniej jest założyć adaptery, mam tak z tyłu i w dodatku adaptery o grubości 55mm a więc nie małe :P i jest malinowo :D

 

W jakim sensie przeciągłeś? Ja tez mam pływające z przodu bo adapter to minimum 30mm grubości....

Link to comment
Share on other sites


Tak mam śruby pływające z przodu. Ogólnie nic się nie dzieje ale dwie już przećiągłem przy dokręcaniu a więc nie polecam nikomu. Bezpieczniej jest założyć adaptery, mam tak z tyłu i w dodatku adaptery o grubości 55mm a więc nie małe :P i jest malinowo :D

 

W jakim sensie przeciągłeś? Ja tez mam pływające z przodu bo adapter to minimum 30mm grubości....

 

Oberwałem gwint na śrubie. Może dlatego że śruby niewiele łapią w piaście około 1cm. Być może moje śruby są jakieś miękkie słabej jakości. Jak dobrze pamiętam to minimalna grubość adaptera to 22 lub 23mm

Link to comment
Share on other sites


U mnie z przodu za diabła nei wejda :/ Mam 8,5j et 35, Takze jestem skazany na pływające. No 1 cm to rzeczywiście trochę mało :/

Link to comment
Share on other sites


Kiedyś też jeździłem na pływających z przodu. Wszystko co do poprawności działania potrzebne to dobre pierścienie centrujące. Ja dorobiłem metalowe że na sztywno felga wchodziła. Śrub masz kilka producentów może mają różne twardości stąd problem z zerwaniem gwintu - jak mi wtedy robili dystanse ze zmiennym rozmiarem pod zamówienie to tulejki gwintowane w nich w pierwszej wersji były właśnie ze zbyt miękkiego materiału i w efekcie zerwały się gwinty. Szpilkę 10.9 nie da się zerwać ot tak ... Po kilku sezonach użytkowania felg 5.112 zaczęło mnie to rozwiązanie denerwować bo przy zmianie kół zawsze za śrubami biegałem :P

Link to comment
Share on other sites


Mam wszystkie 4 koła na pływających i jest git, testowane do 190km/h :) Oczywiście na autostradzie wroga :P

Link to comment
Share on other sites


  • 3 years later...

Śruba niech na gwincie siedzi dobre 10mm plus 16mm dystansu to już masz 26mm. Do 26mm musisz doliczyć grubość felgi w otworze na srube. Wydaje mi się że minimum 35mm.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.