Jump to content

Soczewki skrętne z Vectry C


DonPadre
 Share


Recommended Posts

Jak w temacie. Wpadł mi do głowy taki pomysł żeby zastosować takie rozwiązanie w omedze. Wiadomo że Vectra C ma coś takiego jak moduł skrętu i teraz się zastanawiam czy idzie coś takiego zamontować do Omy. Co o tym myślicie i może ma ktoś rozeznanie czy w ogóle jest opcja zamontowania czegoś takiego?

Link to comment
Share on other sites


Ja sie nie znam ale gdzies mi sie obilo o uszy ze sie nie da bo to jest w vectrze na canie i nie da rady do omegi tego zaapikowac :P

Link to comment
Share on other sites


No chyba wlasnie tu sie nie da :P ja o tym slyszalem na pezykladzie signum tak samo jak z testem zegarow przy odpalaniu :P ale tutaj musisz @awhaker a pytac albo skita :P

Link to comment
Share on other sites


To nawet nie chodzi o CAN. Dwa podstawowe problemy jakie mi przychodzą do głowy to: jak wpasować obrotowa soczewkę z vectry w odbłyśnik od omegi tak żeby to zmieściło się w lampę, jakoś wyglądało i działał siłownik od skrętu soczewki który jest na linkach). Druga sprawa to skąd w omedze bez esp wziąć sygnał skrętu kół.

Link to comment
Share on other sites


To nawet nie chodzi o CAN. Dwa podstawowe problemy jakie mi przychodzą do głowy to: jak wpasować obrotowa soczewkę z vectry w odbłyśnik od omegi tak żeby to zmieściło się w lampę, jakoś wyglądało i  działał siłownik od skrętu soczewki który jest na linkach). Druga sprawa to skąd w omedze bez esp wziąć sygnał skrętu kół.

 

Trzeba by było rzeźbiź z tylkiem reflektora. Tak robiłem w Vectrze A jak pakowałem soczewke z audi także zmieścić się zmieści i wyglądać też będzie. No właśnie o to mi się rozchodzi. Vectra C ma coś takiego jak czujnik położenia skrętu i może jakimś sprytnym sposobem dałoby się częśc instalacji z Vectry odpowiedzialnej tylko za skręt tych lamp właśnie wkomponować do omegi :D Przeszukuje internety dokładnie jak to jest rozwiązane w VC ale bardzo mało informacji na ten temat jest.

Link to comment
Share on other sites


To nawet nie chodzi o CAN. Dwa podstawowe problemy jakie mi przychodzą do głowy to: jak wpasować obrotowa soczewkę z vectry w odbłyśnik od omegi tak żeby to zmieściło się w lampę, jakoś wyglądało i  działał siłownik od skrętu soczewki który jest na linkach). Druga sprawa to skąd w omedze bez esp wziąć sygnał skrętu kół.

 

Trzeba by było rzeźbiź z tylkiem reflektora. Tak robiłem w Vectrze A jak pakowałem soczewke z audi także zmieścić się zmieści i wyglądać też będzie. No właśnie o to mi się rozchodzi. Vectra C ma coś takiego jak czujnik położenia skrętu i może jakimś sprytnym sposobem dałoby się częśc instalacji z Vectry odpowiedzialnej tylko za skręt tych lamp właśnie wkomponować do omegi :D Przeszukuje internety dokładnie jak to jest rozwiązane w VC ale bardzo mało informacji na ten temat jest.

 

Można spróbować pokombinować z omegowym czujnikiem esp z RM02-03. Ale nie mam pojęcia czy podejdzie pod kolumnę ze starszych roczników, i na jakiej zasadzie działa. Trzaby przetrzepac instalke od vectry i obczaic jak to dziala w vectrze. POpatrez w tisie jak znajde chwilke

Link to comment
Share on other sites


Dobra, zajrzałem w vectrę c w Tisa i tak szybko jak otworzyłem to zamknąłem.. Hehe. Zapomnij o wykorzystaniu modułu sterowania z vectry. Trza by coś urzeźbić specjalnie na tę okazje :P

Link to comment
Share on other sites


no to pozostaje ci tylko rzezbic z tylna lampa jak na filmiku :D

 

Chyb anie do konca czaje ta funkcjonalność.... Zaczątek transformera?

Link to comment
Share on other sites


tez tego nie czaje no ale fajnie ze sie da :D pierwsze co to ze spryskiwaczami na lampe mi sie skojarzylo :D

Link to comment
Share on other sites


Nie da się zastosować elektroniki z vectry jeden moduł jest powiązany z innym. Czujnik położenia kierownicy jest w module CIM a to juz kirunki, wycieraczki immobilaizer, sterowanie z kierownicy i jeszcze cos tam na jednej płytce.

Link to comment
Share on other sites


Nie da się zastosować elektroniki z vectry jeden moduł jest powiązany z innym. Czujnik położenia kierownicy jest w module CIM a to juz kirunki, wycieraczki immobilaizer, sterowanie z kierownicy i jeszcze cos tam na jednej płytce.

 

To jest sytuacja jak z nagłośnieniem bose w omedze. Niby się nie da całości z kompem pokładowym podpiąć pod aftermarketowe radio, a jednak można fabryczne schować do bagażnika i wszystko będzie śmigać :P Myślę że można by było pomyślec nad zrobieniem modułu skrętu do omegi który będzie sterował lampami. Z drugiej strony najprostrzym rozwiązaniem byłoby wkomponować sterowanie soczewką w system doświetlania zakrętów który można dostać wszędzie i sterowany jest kierunkowskazami bodajże. Niby nie miałoby to pełnej sprawności w każdych warunkach ale zawsze coś na dobry początek ::P

Link to comment
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.