Sewerin Posted November 11, 2016 Share Posted November 11, 2016 Witam wszystkich! Mam Omegę Kombi 2.2120kucyków El;egance Leciutko rdza (ale mega leko) gryzie ją pod uszczelkami tymi przy progach. Jak się wychodzi z samochodu to czasem odpada taka uszczelka/listwa. Jeden mechanik zaproponował mi oczyszczenie tego +progi całe i podwozie oraz konserwację jakimś środkiem specjalnym za kwotę 350zeta(już za wszystko). Co o tym sądzicie?Nie mam kanału by samemu się tym zająć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted November 11, 2016 Share Posted November 11, 2016 Jezeli masz mozliwosc to rob pozniej juz bedzie tylko gorzej /emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20" /> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saint Posted November 11, 2016 Share Posted November 11, 2016 Co do kwoty jak za 350 zrobi progi i konserwację podwozia to dobra kasa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojtas Posted November 14, 2016 Share Posted November 14, 2016 u mnie tak samo 300/350 zł Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaTTi Posted December 10, 2016 Share Posted December 10, 2016 robię takie rzeczy jak konserwacje podwozia... ale jak klient przyjeżdża i chce zostawić auto na konserwacje to ja zawsze pytam. Czy robimy tak aby zaczernić spód, czy robimy porządnie. Porządnie tj. umycie podwozia chemią później oczyszczenie rdzawych miejsc do gołej blachy, następnie podkład epoksydowy i dopiero konserwacja + oczywiście zabezpieczenie profili zamkniętych. Za taką przyjemność kasuję 400 - 450 zł. Jeśli chodzi o zaczernienie to wiadomo nie trzeba się rozpisywać i biorę za to nie więcej niż 100 zł. Jeśli klient jak piszecie weźmie 300 - 350 zł i to z progami to nie liczcie na pierwszorzędną konserwację. To właśnie będzie tylko zaczernienie i przykrycie rdzy... nie usunięcie. Takie coś to możecie sobie sami zrobić a ile zaoszczędzicie /emoticons/wink@2x.png 2x" title=";)" width="20" /> P.S w profesjonalnych zakładach ceny wahają się od 500 do nawet 1500 zł Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sewerin Posted March 24, 2017 Author Share Posted March 24, 2017 robię takie rzeczy jak konserwacje podwozia... ale jak klient przyjeżdża i chce zostawić auto na konserwacje to ja zawsze pytam. Czy robimy tak aby zaczernić spód, czy robimy porządnie. Porządnie tj. umycie podwozia chemią później oczyszczenie rdzawych miejsc do gołej blachy, następnie podkład epoksydowy i dopiero konserwacja + oczywiście zabezpieczenie profili zamkniętych. Za taką przyjemność kasuję 400 - 450 zł. Jeśli chodzi o zaczernienie to wiadomo nie trzeba się rozpisywać i biorę za to nie więcej niż 100 zł. Jeśli klient jak piszecie weźmie 300 - 350 zł i to z progami to nie liczcie na pierwszorzędną konserwację. To właśnie będzie tylko zaczernienie i przykrycie rdzy... nie usunięcie. Takie coś to możecie sobie sami zrobić a ile zaoszczędzicie /emoticons/wink@2x.png 2x" title=";)" width="20" /> P.S w profesjonalnych zakładach ceny wahają się od 500 do nawet 1500 zł Będzie śmiech na sali. Ok.2 tyg. temu byłem coś sprawdzić na podnośniku. Oglądałem podwozie bez wczołgiwania się pod nie. Okazało się ,że dwóch mechaników mi kit wciskało z tym stanem podwozia. Potem foty wrzuce.Spód zdrowy. Jedynie co progi od góry do zrobienia delikatnie i nadkole Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted March 24, 2017 Share Posted March 24, 2017 @Sewerin tak poza tym to Twoje województwo to śląskie a nie dolnośląskie :-p no chyba ze się przeprowadziłes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sewerin Posted July 8, 2017 Author Share Posted July 8, 2017 @Sewerin tak poza tym to Twoje województwo to śląskie a nie dolnośląskie :-p no chyba ze się przeprowadziłes Z "lekkim" poślizgiem ale zatrybiłem. Zmienione.Dalej hanys hehe! Pozdro! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 Nie to żebym się czepiał ale zmień se jeszcze oznaczenie silnika Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sewerin Posted July 9, 2017 Author Share Posted July 9, 2017 Nie to żebym się czepiał ale zmień se jeszcze oznaczenie silnika Takie dałem bo nie wiem jakie mam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karolmv6 Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 Nie to żebym się czepiał ale zmień se jeszcze oznaczenie silnika Takie dałem bo nie wiem jakie mam Y22DTH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B0Cygano Posted September 18, 2017 Share Posted September 18, 2017 A ja się zapytam, może ktoś wie, jak się nazywa preparat którym Opel w fabrycznie konserwował podłogę i wnęki nadkoli ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B0Cygano Posted September 18, 2017 Share Posted September 18, 2017 Rdzapower tak mieli wyjebane na wytrawienie blach ! Myli blache do prasy pod zlewem w kuchni i dlatego tak gniją! Bez podkładu epoydowego mozesz sobie opisać fiuta tym do konserwacji . Akutar tutaj @Saint ma trochę pojęcia! 1mikron rdzy i woda swiecona nie pomoże. Zaden Stachu blacharz.Taki proces to dluga bajka i czas ! Duzo by pisac Teraz widzę dlaczego jeździsz Audi Akurat nie wiesz jak mam zamiar i co robić, więc nie oceniaj, że myślę jak najtańszym środkiem wymazać spód i zaczernić. A po drugie to w Omedze jest fabryczna konserwacja, i jest do tego pryśnięta w kolor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B0Cygano Posted September 18, 2017 Share Posted September 18, 2017 Hehe, popieram... KAŻDY Opel miał całkiem niezłą fabryczną konserwację podłogi i jak słyszę, że podłoga w Oplu jest dziurawa to mnie wkurw bierze... Nie zawsze jednak obejmowało to podłoge kufra (kombi). @B0Cygano najlepiej zakonserwować metodą natryskową (pistoletem) @digi nie hałasuj i posłuchaj jak twoje S6 bierze rdza mniom mniom Rdza i podłogę zje, po 18 latach konserwacja pokruszyła się i odpada powoli, szczególnie obok korków w podłodze. Co do samej konserwacji, będzie robiona w zakładzie u znajomego, więc z pistoletu, problem jest w doborze środków, a mianowicie środki gumowo bitumiczne są dobre, ale po nich nie można lakierować i zostanie na czarno wszystko, natomiast w oryginale po tej powłoce zabezpieczającej było malowane w kolor. Takie powłoki można też kupić, co przypominają powłoki OEM ale z ich spcyfikacji wynika, że należy je stosować na blach zapodkładowaną, więc raczej nie jako ponowną konserwacje po fabrycznej. I tu cały dylemat Ale moja wiedza jest nikła, więc gdzieś może się myle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SZAJBUS_SzeF Posted September 24, 2017 Share Posted September 24, 2017 Akurat jestem z tematem na czasie więc się wypowiem. Jeśli myślisz że podłoga jest zdrowa to błąd. Niestety w każdych zgrzewach, przetłoczeniach pod tą piękną fabryczną konserwacją czai się rdza. Rdzę należy DOKŁADNIE wyczyścić (na tym etapie jak sobie pościelesz tak się wyśpisz), następnie pozostałości korozji należy zabezpieczyć brunox'em lub app r-stop (osobiście polecam r-stop) i dopiero na tak przygotowaną powierzchnię można (a nawet trzeba) położyć epoksyd. Dalej na epoksyd zależnie od tego co chcesz uzyskać możesz zastosować masę uszczelniającą na pędzel (polecam Boll) lub poliuretanową masę klejąco-uszczelniającą (również stosuje Bolla). Te masy pozwolą uzupełnić fabryczną konserwację której musiałeś się pozbyć by usunąć ogniska korozji. Resztę podłogi trzeba dokładnie wyczyścić szczotką drucianą, potem chemią (ja myje ją nitrem przy użyciu pendzla i wycieram szmatą) i potem dopiero baranek czyli środek ochrony konserwacji (także Boll). Konserwacji podwozia nie da się wykonać w 100% bez demontażu zawieszenia, dyfra i innych pierdół. Na taką powierzchowną konserwę zużyłem 7baranów, i jeden środek do konserwacji profili zamkniętych. Jeśli ktoś odwala taki kawał roboty za 300zl z materiałem to dajcie mi do niego numer. Następnym razem nie będę tydzień grzebał po pracy w garażu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sewerin Posted September 24, 2017 Author Share Posted September 24, 2017 Akurat jestem z tematem na czasie więc się wypowiem. Jeśli myślisz że podłoga jest zdrowa to błąd. Niestety w każdych zgrzewach, przetłoczeniach pod tą piękną fabryczną konserwacją czai się rdza. Rdzę należy DOKŁADNIE wyczyścić (na tym etapie jak sobie pościelesz tak się wyśpisz), następnie pozostałości korozji należy zabezpieczyć brunox'em lub app r-stop (osobiście polecam r-stop) i dopiero na tak przygotowaną powierzchnię można (a nawet trzeba) położyć epoksyd. Dalej na epoksyd zależnie od tego co chcesz uzyskać możesz zastosować masę uszczelniającą na pędzel (polecam Boll) lub poliuretanową masę klejąco-uszczelniającą (również stosuje Bolla). Te masy pozwolą uzupełnić fabryczną konserwację której musiałeś się pozbyć by usunąć ogniska korozji. Resztę podłogi trzeba dokładnie wyczyścić szczotką drucianą, potem chemią (ja myje ją nitrem przy użyciu pendzla i wycieram szmatą) i potem dopiero baranek czyli środek ochrony konserwacji (także Boll). Konserwacji podwozia nie da się wykonać w 100% bez demontażu zawieszenia, dyfra i innych pierdół. Na taką powierzchowną konserwę zużyłem 7baranów, i jeden środek do konserwacji profili zamkniętych. Jeśli ktoś odwala taki kawał roboty za 300zl z materiałem to dajcie mi do niego numer. Następnym razem nie będę tydzień grzebał po pracy w garażu. W innym samochodzie miałem spód w stanie idealnym. Podójny ocynk i zakonserwowane. Nic to nie dało bo korozja była wewnątrz i pękła podłużnica. Tak jak mówisz jak robić to albo porządnie albo wcale .Pozdro! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B0Cygano Posted September 24, 2017 Share Posted September 24, 2017 Akurat jestem z tematem na czasie więc się wypowiem. Jeśli myślisz że podłoga jest zdrowa to błąd. Niestety w każdych zgrzewach, przetłoczeniach pod tą piękną fabryczną konserwacją czai się rdza. Rdzę należy DOKŁADNIE wyczyścić (na tym etapie jak sobie pościelesz tak się wyśpisz), następnie pozostałości korozji należy zabezpieczyć brunox'em lub app r-stop (osobiście polecam r-stop) i dopiero na tak przygotowaną powierzchnię można (a nawet trzeba) położyć epoksyd. Dalej na epoksyd zależnie od tego co chcesz uzyskać możesz zastosować masę uszczelniającą na pędzel (polecam Boll) lub poliuretanową masę klejąco-uszczelniającą (również stosuje Bolla). Te masy pozwolą uzupełnić fabryczną konserwację której musiałeś się pozbyć by usunąć ogniska korozji. Resztę podłogi trzeba dokładnie wyczyścić szczotką drucianą, potem chemią (ja myje ją nitrem przy użyciu pendzla i wycieram szmatą) i potem dopiero baranek czyli środek ochrony konserwacji (także Boll). Konserwacji podwozia nie da się wykonać w 100% bez demontażu zawieszenia, dyfra i innych pierdół. Na taką powierzchowną konserwę zużyłem 7baranów, i jeden środek do konserwacji profili zamkniętych. Jeśli ktoś odwala taki kawał roboty za 300zl z materiałem to dajcie mi do niego numer. Następnym razem nie będę tydzień grzebał po pracy w garażu. Przygotowuje ten temat u siebie i wyczytałem, że Boll to niska półka, więc ja myślałem, żeby już po naprawach podłogi oraz zastosowaniu podkładów dać ten środek http://www.noxudol.pl/noxudol--1600.html ale po nim nie można kłaść lakieru a jak wiadomo fabryczna konserwacja była w kolorze nadwozia, więc udało mi się wyszukać takie coś http://www.loctite-kleje.pl/Teroson+RB+R2000+HS+GY+-+1+L+%28zabezpieczenie+antykorozyjne,+szary%29+_+Terotex+Record+2000+HS+%28IDH.767198%29_t2416.htm tyle, że jego można lakierować ale można kłaść go tylko na zapodkładowaną blachę, przez co nie położy się go na fabryczną konserwacje i tu teraz mam dylemat, może coś podpowiesz ? Bo chcę zrobić dobrze, ale zarazem jak najbliżej oryginału. A i do konserwacji za 300 zł, to popatrz ile kosztują same środki, a więc ta za 300 zł najzwyklejsze zaczernienie spodu najtańszym bitexem i będzie pan zadowolony Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SZAJBUS_SzeF Posted September 25, 2017 Share Posted September 25, 2017 Nadkole przednie prawe z fabryczną konserwacją. To samo nadkole po usunięciu konserwy Po konserwacji Musisz zadać sobie pytanie czego oczekujesz. Nic nie dadzą ci drogie środki jeśli nie usuniesz całej rudej. A rudej nie usuniesz bez rozbierania samochodu. Omega to ciężki wóz do blacharki. Między każdymi fabrycznymi zgrzewanie jest masa uszczelniająca. Podczas moich prac mimo stara omega dwa razy zapaliła się pomiędzy poszyciami blach (bez obaw udało się ugasić). Ja osobiście nie mam tyle czasu aby rozebrać cały samochód bo jeżdżę nim na co dzień dla tego dziurę pod nogami kierowcy oczyscilem, zabezpieczyłem, dorobiłem reperaturkę i na mokrą poliuretanową masę klejąco-uszczelniającą zanitowałem reperaturkę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B0Cygano Posted September 25, 2017 Share Posted September 25, 2017 Ja osobiście nie mam tyle czasu aby rozebrać cały samochód bo jeżdżę nim na co dzień dla tego dziurę pod nogami kierowcy oczyscilem, zabezpieczyłem, dorobiłem reperaturkę i na mokrą poliuretanową masę klejąco-uszczelniającą zanitowałem reperaturkę. Możesz podać co to za masa ?? To coś w tym stylu ? http://www.noxudol.pl/noxudol-3100.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SZAJBUS_SzeF Posted September 25, 2017 Share Posted September 25, 2017 Poliuretanowa masa klejąco-uszczelniająca po prostu. A jeśli chodzi ci o ostatnie zdjęcie to jest na nim mata bitumiczna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted April 17, 2018 Share Posted April 17, 2018 Odgrzebię trochę kotlet Tak a propos zabezpieczeń i konserwacji mi lakiernik powiedział za zabezpieczenie podłogi i wypełnienie profili zamkniętych fluidolem 700pln, ale nie o tym, czy ma ktoś możliwość lub wie gdzie kupić te folie na tylne progi przy gumach drzwi? numery lewa i prawa 90511360 i 90511361 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted April 17, 2018 Share Posted April 17, 2018 10 minut temu, Aros napisał: Odgrzebię trochę kotlet Tak a propos zabezpieczeń i konserwacji mi lakiernik powiedział za zabezpieczenie podłogi i wypełnienie profili zamkniętych fluidolem 700pln, ale nie o tym, czy ma ktoś możliwość lub wie gdzie kupić te folie na tylne progi przy gumach drzwi? numery lewa i prawa 90511360 i 90511361 Jakbys znalazl to tez poproszę komplet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukary Posted April 17, 2018 Share Posted April 17, 2018 Arosik ju ogarnął znalazł sie komplet człowieków na komplet tych foli 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted April 17, 2018 Share Posted April 17, 2018 Tak, już ogarnięte, w razie W jest możliwość załatwienia, jednak w paczkach po 4 szt lewa i prawa czyli 8. @Łukary @skit zamówione jednak pan z ASO zapomniał dodać ze 26zł to cena netto czas oczekiwania 6-9 dni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted April 17, 2018 Share Posted April 17, 2018 Teraz, Aros napisał: Tak, już ogarnięte, w razie W jest możliwość załatwienia, jednak w paczkach po 4 szt lewa i prawa czyli 8. @Łukary @skit zamówione jednak pan z ASO zapomniał dodać ze 26zł to cena netto czas oczekiwania 6-9 dni Jak coś to wyśle ci dane do fv i netto będzie brutto 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.