Jump to content
Omega Elite Klub

Silnik po remoncie głowic źle pracuje


Danielos82
 Share


Recommended Posts

Witam ponownie, sprawa dotyczy auta znajomego auto modzone silnik x25xe wałki od x30xe zamiast ori dolotu pucha na pajaki bylo podejrzenie upg jakis mechanior zrobil dwie glowice objaw po zlozeniu nierowna praca ciche stukanie slyszalne. na kompie tylko przeplywka kuleje sporadycznie podejrzewać zle ustawiony rozrzad czy zamienione walki miejscami jakies wskazowki dotyczace diagnozy?

Link to comment
Share on other sites


Jest bardzo dużo przyczyn ale zaczął bym od sprawdzenia rozrządu, czy aby wałki nie są źle ustawione, w Vce wystarczy że pół zęba ucieknie i mogą być stuki słyszalne...

Link to comment
Share on other sites


tez bym obstawial, przestawiony rozrzad, zamienione koła, zamienione wałki

Link to comment
Share on other sites


  • 3 weeks later...

Może jakiś matoł nie wykręcił świec przy remoncie głowic i poszły tak do planowania... stąd pęknięcia

Link to comment
Share on other sites


dobrze że to na cylindrze nie wylądowało ... bo był by problem

Link to comment
Share on other sites


Kumpel mówił że świece mechanior wymienił dlatego się tak nad tym nie zagłębiałem ogólnie silnik zaniedbany mechanik który robił to auto wszystko objechał równo silikonem od kolektora ssącego po przepustnice i egr oringów pod dolot powiedział że nie idzie dostać dorobił z jakiejś gumy . Szczerze to nie dam sobie ręki uciąć bo jak wyjąłem świece to na pierwszym garze już porcelany brakowało ale nie było jej widać nigdzie świeciłem latarką świeca jakby wyczyszczona zero śladu . O zwaleniu głowicy kolega nie chciał słyszeć chciałem go wygonić na reklamacje ale nie chciał już tam jechać o ryzyku go poinformowałem jego wybór. ogólnie nie zbyt fajnie to zrobione..nie polecam sam mam 23 lata na karku ale w życiu bym takiej maniany nie odstawił człowiekowi. Po co ruszają coś o czym nie mają pojęcia, majster z konstantynowa. Ł. po zakończonej robocie dodał że jak na pierwsze v6 poszło mu całkiem nie źle :D

Link to comment
Share on other sites


Wielu jest takich fachowców u ojca w 2.5v6 od początku jak kupił czyli od 4 lat  silnik trzęsie cewka kable i świece dwa razy zmieniane pokrywy nie leja sondy pracują dolot szczelny po wymianie cz. Wału korbowego trochę lepiej jest ale nie do tego dążę. Jak go braliśmy gościu mówił że robił pod jedna głowica uszczelkę bo się grzała problem nie zniknął więc ją pogonil winna okazała się zamulona chłodnica. Kto mu planowanie tylko jednej głowicy polecił?? :D  Nawet szpilki nie wymienili na wydechowym, jedna urwana. Ogólnie dajcie spokój strach dać auto do warsztatu.

Link to comment
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.