lukaszbia Posted May 15, 2017 Share Posted May 15, 2017 Może ktoś pomoże pacjent ob 2,5 v6 1996r, silnik pracuje jak na filmiku z tym że u mnie nie pali się chcek, parametry silnika normalne poza zasysanym powietrzem, komp pokazuje 30kg, przepływka podstawiana druga dobra, bez zmian, może ktoś ma jakieś pomysły? [video=youtube] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted May 16, 2017 Share Posted May 16, 2017 Szukaj nieszczelności na ssącym. Jeśli przepławka pokazuje dużo to to raczej na pewno to:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukaszbia Posted May 16, 2017 Author Share Posted May 16, 2017 uszczelki wymienione, przepustnica też na rurach też nic nie znalazłem, samostarem psikałem, nie reaguje, gdzie dalej szukać? Może kolektor zmienić? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted May 16, 2017 Share Posted May 16, 2017 U mnie kiedyś wiało na uszczelkach pod kolektorem ssącym(tych jajkach na czarnym plastiku) i tez nie reagowała na psikanie czymkolwiek a obroty świrowały. Próbowałeś kasować mapy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukaszbia Posted May 16, 2017 Author Share Posted May 16, 2017 Zmieniałem te uszczelki, kompa też zmieniałem zero jakiejkolwiek różnicy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted May 16, 2017 Share Posted May 16, 2017 Nie kręciłeś czasem śrubką przy przepustnicy? Ile pokazuje TPS? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukaszbia Posted May 16, 2017 Author Share Posted May 16, 2017 Ja nie ale ktoś kręcił, poprawione jest 0,57 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukaszbia Posted May 16, 2017 Author Share Posted May 16, 2017 tu jest screen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted May 16, 2017 Share Posted May 16, 2017 Mozesz nagrac bloki po miarowe na jałowym jak wyglądają? To moze cos się wydedukuje:) Tak troche wrózenie z fusów Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukaszbia Posted May 16, 2017 Author Share Posted May 16, 2017 które konkretnie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted May 17, 2017 Share Posted May 17, 2017 najlepiej wszystkie, nie ma znowu tego az tak duzo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukaszbia Posted June 15, 2017 Author Share Posted June 15, 2017 https://www.youtube.com/watch?v=WtcW4OfBPq0 Link do parametrów, wymieniłem też kolektor ssący i poprawiło sie że nie falują już obroty ale dalej są za wysokie i wskazania przepływki tez się nie zmieniły Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted June 17, 2017 Share Posted June 17, 2017 Przy takich obrotach przeplywka pokazuje raczej ok:) Próbowales po prostu skasowac mapy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukaszbia Posted June 17, 2017 Author Share Posted June 17, 2017 Tak, podmienialem tez ecu i bez zmian. Ale zapotrzebowanie pokazuje mniejsze, chyba ze zle czytam parametry Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted June 17, 2017 Share Posted June 17, 2017 Tak, podmienialem tez ecu i bez zmian. Ale zapotrzebowanie pokazuje mniejsze, chyba ze zle czytam parametry sonda 1 kuleje, czyli prawa strona silnika może lewiznę ssać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukaszbia Posted June 17, 2017 Author Share Posted June 17, 2017 Tylko skąd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 Tylko skąd? z atmosfery:P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukaszbia Posted June 19, 2017 Author Share Posted June 19, 2017 To żeś błysna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Bo to głupie pytanie Odpowiedz brzmi, zewsząd gdzie łączą się dwa elementy w których jest podciśnienie, ze wskazaniem na kolektor ssący i prawą głowice:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukaszbia Posted June 19, 2017 Author Share Posted June 19, 2017 uszczelki powymieniane, kolektor też, to chyba sama głowica tylko zostaje jak mnie podenerwuje jeszcze troche to pójdzie na części Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 uszczelki powymieniane, kolektor też, to chyba sama głowica tylko zostaje jak mnie podenerwuje jeszcze troche to pójdzie na części oczekujesz aby ci palcem wskazać konkretne miejsce, ale miejsc jest zbyt wiele i niestety trzeba eliminować je po kolei. Może multiram, może kolektor, może wtórne powietrze, a może wydech lub coś nietypowego. Niestety trzeba szukać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Niestety robert ma racje:/ Jesli soindy da sie łatwo wykrecic to mozesz je zamnienic stronami i zobaczyć czy czasem nie lezy teraz druga strona. Zawsze jest iopcja ze sonda zdechła.... Aczkolwiek wątpię żeby się łatwo wykręciła... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.