Marcinnamerla Posted May 25, 2017 Share Posted May 25, 2017 Witam panowie jest problem wymieniałem dzisiaj pompę abs i po wymianie przekręcam kluczyk kontrolki gasną jak powinny przycisk Tc reaguje czyli zapala się i gaśnie kontrolka a w momencie odpalenia zapala się Tc i już nie reaguje na przycisk i nie działa a abs działa normalnie dlaczego tak może się dziać? co sprawdzić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted May 28, 2017 Share Posted May 28, 2017 Jakos mi umknal ten temat. Przede wszystkim spróbować sie podpiąć kompem i zobaczyć o co mu biega. Bez tego to wróżby z fusów.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcinnamerla Posted June 5, 2017 Author Share Posted June 5, 2017 Jakos mi umknal ten temat. Przede wszystkim spróbować sie podpiąć kompem i zobaczyć o co mu biega. Bez tego to wróżby z fusów.... Jest jeden błąd przełożenie s. Biegów pojawia się w momencie odpalenia silnika nie wiem dlaczego się pojawia bo mam manuala i to z skrzynią nie ma nic wspólnego hmmm jakieś pomysły ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 nr błędu daj bo co interfejs to głupsze tłumaczenie.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcinnamerla Posted June 5, 2017 Author Share Posted June 5, 2017 nr błędu daj bo co interfejs to głupsze tłumaczenie.... mam kłopot z dodaniem zdjęcia ale było diagnozowane op comem i był opis błąd; 71 Przełożenie s.biegów . jak usunąłem na włączonym silniku to błąd jako obecny a sporadyczny jeśli na wyłączonym Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 nr błędu daj bo co interfejs to głupsze tłumaczenie.... mam kłopot z dodaniem zdjęcia ale było diagnozowane op comem i był opis błąd; 71 Przełożenie s.biegów . jak usunąłem na włączonym silniku to błąd jako obecny a sporadyczny jeśli na wyłączonym 71 to błąd czujnika temperatury powietrza wlotowego - wysokie napięcie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 Czy pompa którą założyłeś miała takie samo oznaczenie na obudowie(kod alpha np "DX")? Który to rocznik auta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcinnamerla Posted June 5, 2017 Author Share Posted June 5, 2017 nr błędu daj bo co interfejs to głupsze tłumaczenie.... mam kłopot z dodaniem zdjęcia ale było diagnozowane op comem i był opis błąd; 71 Przełożenie s.biegów . jak usunąłem na włączonym silniku to błąd jako obecny a sporadyczny jeśli na wyłączonym 71 to błąd czujnika temperatury powietrza wlotowego - wysokie napięcie no ale mam numer błędu i opis taki jak napisałem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 nr błędu daj bo co interfejs to głupsze tłumaczenie.... mam kłopot z dodaniem zdjęcia ale było diagnozowane op comem i był opis błąd; 71 Przełożenie s.biegów . jak usunąłem na włączonym silniku to błąd jako obecny a sporadyczny jeśli na wyłączonym 71 to błąd czujnika temperatury powietrza wlotowego - wysokie napięcie Ale w ecu. A w tc to może być coś zupełnie innego. Tyle ze nie mogę znaleźć kodów do Abs/tc. Może włożył pompę o innym oznaczenu.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcinnamerla Posted June 5, 2017 Author Share Posted June 5, 2017 Czy pompa którą założyłeś miała takie samo oznaczenie na obudowie(kod alpha np "DX")? Który to rocznik auta? ja mam o oznaczeniu i taką samą kupiłem wszystko pasowało P&P omega jest z 96 roku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 nr błędu daj bo co interfejs to głupsze tłumaczenie.... mam kłopot z dodaniem zdjęcia ale było diagnozowane op comem i był opis błąd; 71 Przełożenie s.biegów . jak usunąłem na włączonym silniku to błąd jako obecny a sporadyczny jeśli na wyłączonym 71 to błąd czujnika temperatury powietrza wlotowego - wysokie napięcie Ale w ecu. A w tc to może być coś zupełnie innego. Tyle ze nie mogę znaleźć kodów do Abs/tc. Może włożył pompę o innym oznaczenu.... w ABS nie ma kodu 71 https://drive.google.com/open?id=0BzPykSUrV5lHVTNLZUhvYmsxXzg sory ale w starszej wersji jednak jest https://drive.google.com/open?id=0BzPykSUrV5lHd0pfb3Izek1xYW8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 to wygląda jakby nowa pompa była od automatu, a wsadzona do manuala..... szczerze mówiąc nie wiem czy to ma znaczenie. Ale blad jest od komunikacji z automatem... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 to wygląda jakby nowa pompa była od automatu, a wsadzona do manuala..... szczerze mówiąc nie wiem czy to ma znaczenie. Ale blad jest od komunikacji z automatem... albo ktoś w samochodzie zmienił skrzynie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcinnamerla Posted June 5, 2017 Author Share Posted June 5, 2017 to wygląda jakby nowa pompa była od automatu, a wsadzona do manuala..... szczerze mówiąc nie wiem czy to ma znaczenie. Ale blad jest od komunikacji z automatem... w poprzedniej omedze zmieniałem z automata na manual i sterownik abs działał bez problemu więc nie wiem o co chodzi może sterownik jest uszkodzony spróbuję załatwic sterownik zamienię je i zobaczę co będzie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted June 6, 2017 Share Posted June 6, 2017 Też zmieniałem w 3.0 i w 3.2. To tylko domysł ale jak zmienisz skrzynie z automatu na manual to komp od skrzyni zostaje wiec komunikacje miedzy automatem a tc teoretycznie masz nadal, a jak włożysz pompę od automatu do manuala to sterownik tc może świrować. Przypominam że to tylko domysły które nie koniecznie muszą się pokrywać z prawdą : U mnie w 3.2 jak wyjmę sterownik od skrzynoi to swieci TC i ABS tyle ze tam komunikacja ecu->komp automatu->pompa TC jest na CANie wiec to trochę inna bajka, ale zasada działania powinna być ta sama. Ja przy poszukiwaniu drugiej pompy na wszelki wypadek zwróciłbym uwagę na to żeby była z manuala.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcinnamerla Posted June 6, 2017 Author Share Posted June 6, 2017 Też zmieniałem w 3.0 i w 3.2. To tylko domysł ale jak zmienisz skrzynie z automatu na manual to komp od skrzyni zostaje wiec komunikacje miedzy automatem a tc teoretycznie masz nadal, a jak włożysz pompę od automatu do manuala to sterownik tc może świrować. Przypominam że to tylko domysły które nie koniecznie muszą się pokrywać z prawdą : U mnie w 3.2 jak wyjmę sterownik od skrzynoi to swieci TC i ABS tyle ze tam komunikacja ecu->komp automatu->pompa TC jest na CANie wiec to trochę inna bajka, ale zasada działania powinna być ta sama. Ja przy poszukiwaniu drugiej pompy na wszelki wypadek zwróciłbym uwagę na to żeby była z manuala. jak wymienię i będzie działać to napiszę czy problem rozwiązany Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted June 7, 2017 Share Posted June 7, 2017 Też zmieniałem w 3.0 i w 3.2. To tylko domysł ale jak zmienisz skrzynie z automatu na manual to komp od skrzyni zostaje wiec komunikacje miedzy automatem a tc teoretycznie masz nadal, a jak włożysz pompę od automatu do manuala to sterownik tc może świrować. Przypominam że to tylko domysły które nie koniecznie muszą się pokrywać z prawdą : U mnie w 3.2 jak wyjmę sterownik od skrzynoi to swieci TC i ABS tyle ze tam komunikacja ecu->komp automatu->pompa TC jest na CANie wiec to trochę inna bajka, ale zasada działania powinna być ta sama. Ja przy poszukiwaniu drugiej pompy na wszelki wypadek zwróciłbym uwagę na to żeby była z manuala. jak wymienię i będzie działać to napiszę czy problem rozwiązany w sumie 71 to nie błąd, ale informacja, że AT szwankuje i TC jest uśpione jak zmienia się skrzynie to jakieś zworki trzeba zrobić, gdzieś mi tak świta PS http://forum.omegaklub.eu/topic/11743-zmiana-skrzyni-automat-na-manuala/page-2#entry695322 http://forum.omegaklub.eu/topic/11743-zmiana-skrzyni-automat-na-manuala/page-2#entry694623 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcinnamerla Posted July 26, 2017 Author Share Posted July 26, 2017 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted July 26, 2017 Share Posted July 26, 2017 jeżeli to błędy skrzyni to 71 jest od TP a nie TC (TP czujnik otwarcia przepustnicy) za wysokie napięcie a jeżeli od silnika to 71 IAT wysokie napięcie ( IAT czujnik temperatury powietrza wlotowego) może masz zamienione wtyczki od czujników Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcinnamerla Posted July 26, 2017 Author Share Posted July 26, 2017 jeżeli to błędy skrzyni to 71 jest od TP a nie TC (TP czujnik otwarcia przepustnicy) za wysokie napięcie a jeżeli od silnika to 71 IAT wysokie napięcie ( IAT czujnik temperatury powietrza wlotowego) może masz zamienione wtyczki od czujników to jest odczyt błędów z ABS/Tc i jest tylko ten jeden błąd silnik ani nic innego żadnych błędów nie łapie nie wiadomo gdzie szukać usterki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted July 27, 2017 Share Posted July 27, 2017 jeżeli to błędy skrzyni to 71 jest od TP a nie TC (TP czujnik otwarcia przepustnicy) za wysokie napięcie a jeżeli od silnika to 71 IAT wysokie napięcie ( IAT czujnik temperatury powietrza wlotowego) może masz zamienione wtyczki od czujników to jest odczyt błędów z ABS/Tc i jest tylko ten jeden błąd silnik ani nic innego żadnych błędów nie łapie nie wiadomo gdzie szukać usterki sprawdzanie ABS https://drive.google.com/open?id=0BzPykSUrV5lHd0pfb3Izek1xYW8 skrzynia biegów nie była zmieniana z AT na MT? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcinnamerla Posted July 27, 2017 Author Share Posted July 27, 2017 Abs działa skrzynia nie była zmieniana zawsze był manual zmieniałem tylko pompę abs bo w starej wypaliło ścieżkę w sterowniku na nowych już kilku pompach ten objaw czyli nie możliwe że coś z pompą zastanawiam się czy może ma na to wpływ sterownik silnika Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted July 27, 2017 Share Posted July 27, 2017 Abs działa skrzynia nie była zmieniana zawsze był manual zmieniałem tylko pompę abs bo w starej wypaliło ścieżkę w sterowniku na nowych już kilku pompach ten objaw czyli nie możliwe że coś z pompą zastanawiam się czy może ma na to wpływ sterownik silnika masz wyżej w temacie na temat sterownika, jak wypaliło ścieżkę to może w instalacji się jeszcze coś zepsuło, musisz posprawdzać wiązki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcinnamerla Posted July 27, 2017 Author Share Posted July 27, 2017 Abs działa skrzynia nie była zmieniana zawsze był manual zmieniałem tylko pompę abs bo w starej wypaliło ścieżkę w sterowniku na nowych już kilku pompach ten objaw czyli nie możliwe że coś z pompą zastanawiam się czy może ma na to wpływ sterownik silnika masz wyżej w temacie na temat sterownika, jak wypaliło ścieżkę to może w instalacji się jeszcze coś zepsuło, musisz posprawdzać wiązki tylko jak to sprawdzić ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted July 27, 2017 Share Posted July 27, 2017 Abs działa skrzynia nie była zmieniana zawsze był manual zmieniałem tylko pompę abs bo w starej wypaliło ścieżkę w sterowniku na nowych już kilku pompach ten objaw czyli nie możliwe że coś z pompą zastanawiam się czy może ma na to wpływ sterownik silnika masz wyżej w temacie na temat sterownika, jak wypaliło ścieżkę to może w instalacji się jeszcze coś zepsuło, musisz posprawdzać wiązki tylko jak to sprawdzić ... no masz wszystkie dane w temacie i na forum, tylko miernik i do roboty a i jeszcze jaki masz typ ABS? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.