Jump to content

Seniorka SŁAWOMIRA


slawko
 Share


Recommended Posts

Cześć tu Sławomir , witajcie tu Sławomir hehehehe

 

Moja seniorka w karawanie wyjechała od Opla w 1993 roku i nadal jeździ. :D

Link to comment
Share on other sites


  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jak to mi kiedys napisałeś

 

 

 

"Bardzo szeroka wypowiedz na temat auta" 

 

:lol:

 

Dokładnie tak jak mówisz. Rzekłbym nawet wyczerpujaca temat.  :D

Link to comment
Share on other sites


temat powieni zaczynac sie tak:

 

czesc tu Slawomir, witajcie tu Sławomir hehehehe :D

Link to comment
Share on other sites


temat powieni zaczynac sie tak:

 

czesc tu Slawomir, witajcie tu Sławomir hehehehe :D

 

Zastosuje się do Twojej sugestii. 

Proszę, nie spamujcie za bardzo, zeby ktoś chcacy poczytac o mojej seniorce nie musiał godzine przekopywać sie przez spam :zeby:

Link to comment
Share on other sites


hehe dawaj tu foty :P

 

No przecież są :D

Link to comment
Share on other sites


spoko ale wez cos napisz wiecej jakies foty itd silnik jakas historia bo na pewno ma i damy ci spokoj :D

Link to comment
Share on other sites


No :brawo:

 

Temat jest.

Ale foty by sie zdaly i jakas historia :)

 

 

Ja tam widzialem na zywo ale nie ktorzy nie :P

 

 

P.S.

Moja jest z 91r i tez jezdzi .

Link to comment
Share on other sites


 

 

 

Ja tam widzialem na zywo ale nie ktorzy nie :P

 

Niestety co się zobaczyło to sie nie odzobaczy :f:

Link to comment
Share on other sites


No ja ją widziałem zanim wyprowadziła się z Tomaszowa. @slawko znasz pewnie jej historię...

 

Moja historia jest na pewno inna niż Twoja, ale to zbyt skomplikowane, zeby pisac na forum. Poza tym to nie na publiczne opowiadanie ;)

Link to comment
Share on other sites


No ja ją widziałem zanim wyprowadziła się z Tomaszowa. @slawko znasz pewnie jej historię...

 

Moja historia jest na pewno inna niż Twoja, ale to zbyt skomplikowane, zeby pisac na forum. Poza tym to nie na publiczne opowiadanie ;)

 

Sławku na pewno... Po prostu spytałem, mam pamięc do tablic a tą OA kojarzę z Tomaszowa. Poza tym pytam o jej historię...

 

Historia jest długa (sięga 2006 roku) i skomplikowana(co częściowo widać w sygnaturce)  :f: Kiedyś z grubsza opiszę :D

Link to comment
Share on other sites


Sławek no babcia fajna je ,trzeba poprawić jej stan i berdzie igła co prawda nagrody więcej nie dostaniesz ale bedzie żyła :)

trzeba ją troche wyklepać po szpachlować i baja :D

no zrób weno co sie da 

 

 

[video=youtube]

Link to comment
Share on other sites


Fuuuujjjj...z takimi brudnymi oponami jeździsz? :P

Link to comment
Share on other sites


To nie działa. Bylo ich tyle na zlocie i nadal brudne :P

Link to comment
Share on other sites


:D 

 

Foty :thumbsup:   :P 

 

Mogles sie postarac bardziej.

 

Ale, ze co?  Umyć opony?  :f:

Zebym wiedział, ze bedzie focona to bym podmył seniorke :D

Link to comment
Share on other sites


Sławek umyj i foto wstaw :)

 

Tylko musze znaleźć jakieś fajne miejsce na sesję. Jakies stare zaklady koniecznie z pordzewialymi drzwiami zeby kompozycja byla pełna.  :zeby:

Link to comment
Share on other sites


jak tam dzieje sie coś w temacie?  :D

 

Przykleiłew wlepe dużą klubową, ale bez www.Tak się te literki rozłaziły i nie chciały siedzieć na transporcie, że nerwów mi nie wystarczyło :P

Link to comment
Share on other sites


Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share





×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.