petercobra Posted June 16, 2017 Share Posted June 16, 2017 Witam, Oma 2.2 dti Problem z odpalaniem pojawił się ok roku temu - nie paliła na zimnym a dupą do góry od strzała. Po bojach na forach mechanik ogarnął mi trawersy i uszczelnienie pompy. Działało pół roku do momentu zabrania się przeze mnie za dolot... Musiałem wypiąć z pompy 4 sztywne przewody. Po czyszczeniu odpowietrzałem na zasadzie kręcenia rozrusznikiem na poluzowanych przewodach przy wtryskach i dokręcaniu cieknących. Teraz auto nie odpala na zimnym i danie dupy do góry nie pomaga. Odpala na plaka i po zgaszeniu odpala od strzała. Przy odpaleniu idzie biały dymek z tłumika (wywaliłem dpf'a, więc to pewnie przez niego. Wymienione graty podczas czyszczenia kolektora: - wężyki podciśnienia, - N75 - nowa uszczelka pod kolektorem - wyczyszczony dokładnie EGR - wywalony DPF - wyczyszczony KAT - wymieniony cały tłumik od kata aż po końcowy ... może ma ktoś jakiś pomysł? Ręce mi już opadają z tym odpalaniem a wątpię aby pompa mi już padła ;/ ps. ma ktoś może instrukcję obrazkową jak powinno się odpowietrzać ten silnik? Widziałem ciekawy filmik z montażem gruszki do odpowietrzania układu ale za bardzo nie wiem gdzie co podpiąć... @edit Czytałem o możliwości przeszczepienia pompki z 2.5 z baku do mojej kluski - trzeba tylko dorobić zasilanie. Ogarniał ktoś kiedyś takiego moda? Może macie jakieś doświadczenia z tym odpowietrzaniem tego silnika na vp44? @eidt2 Koledzy poratuje ktoś wiedzą? Na zimnym po odpowietrzeniu odpala od strzała natomiast jak jest bardzo gorąco to nie pokazuje mi grzania świec na konsoli nawet na sekundę po przekręceniu kluczyka. Wówczas nie pali i jest problem. Jak mrygnie mi grzanie świec to odpala od strzała Wie ktoś gdzie szukać usterki??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Może przekaznik od grzania świec? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Witam, Oma 2.2 dti Problem z odpalaniem pojawił się ok roku temu - nie paliła na zimnym a dupą do góry od strzała. Po bojach na forach mechanik ogarnął mi trawersy i uszczelnienie pompy. Działało pół roku do momentu zabrania się przeze mnie za dolot... Musiałem wypiąć z pompy 4 sztywne przewody. Po czyszczeniu odpowietrzałem na zasadzie kręcenia rozrusznikiem na poluzowanych przewodach przy wtryskach i dokręcaniu cieknących. Teraz auto nie odpala na zimnym i danie dupy do góry nie pomaga. Odpala na plaka i po zgaszeniu odpala od strzała. Przy odpaleniu idzie biały dymek z tłumika (wywaliłem dpf'a, więc to pewnie przez niego. Wymienione graty podczas czyszczenia kolektora: - wężyki podciśnienia, - N75 - nowa uszczelka pod kolektorem - wyczyszczony dokładnie EGR - wywalony DPF - wyczyszczony KAT - wymieniony cały tłumik od kata aż po końcowy ... może ma ktoś jakiś pomysł? Ręce mi już opadają z tym odpalaniem a wątpię aby pompa mi już padła ;/ ps. ma ktoś może instrukcję obrazkową jak powinno się odpowietrzać ten silnik? Widziałem ciekawy filmik z montażem gruszki do odpowietrzania układu ale za bardzo nie wiem gdzie co podpiąć... @edit Czytałem o możliwości przeszczepienia pompki z 2.5 z baku do mojej kluski - trzeba tylko dorobić zasilanie. Ogarniał ktoś kiedyś takiego moda? Może macie jakieś doświadczenia z tym odpowietrzaniem tego silnika na vp44? @eidt2 Koledzy poratuje ktoś wiedzą? Na zimnym po odpowietrzeniu odpala od strzała natomiast jak jest bardzo gorąco to nie pokazuje mi grzania świec na konsoli nawet na sekundę po przekręceniu kluczyka. Wówczas nie pali i jest problem. Jak mrygnie mi grzanie świec to odpala od strzała Wie ktoś gdzie szukać usterki??? odepnij czujnik temperatury na ECU i spróbuj odpalić odpowietrzenie https://drive.google.com/open?id=0BzPykSUrV5lHVkJwVHJkQzkybDA https://drive.google.com/open?id=0BzPykSUrV5lHTDBuY0RUTzhsUjg jeszcze porada kolegi z OKP https://drive.google.com/open?id=0BzPykSUrV5lHeGlfdWVUNHFIaHc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sewerin Posted June 20, 2017 Share Posted June 20, 2017 Świece żarowe??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petercobra Posted June 26, 2017 Author Share Posted June 26, 2017 Póki co odpukać po poprawnym odpowietrzeniu auto wróciło do życia. Docelowo zastanawiam się nad patentem z pompą ale to za jakiś czas może thx za pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sewerin Posted February 23, 2018 Share Posted February 23, 2018 Póki co odpukać po poprawnym odpowietrzeniu auto wróciło do życia. Docelowo zastanawiam się nad patentem z pompą ale to za jakiś czas może thx za pomoc Co to są trawersy? Świece żarowe się nie wyświetlały na błędzie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted February 25, 2018 Share Posted February 25, 2018 Póki co odpukać po poprawnym odpowietrzeniu auto wróciło do życia. Docelowo zastanawiam się nad patentem z pompą ale to za jakiś czas może thx za pomoc Co to są trawersy? uszczelniacze wtryskiwacza https://e-opel24.pl/produkt/zestaw-uszczelniaczy-wtryskiwaczy-trawersow-90502704-%E2%80%A8-821093-opel-astra-g-frontera-b-omega-b-signum-vectra-b-c-zafira-a-2-0-2-2-di-dti/ a tak wygląda komplet uszczelnień na 1 wtryskiwacz http://images.sklepy24.pl/75840075/1356/medium/komplet-naprawczy-wtryskiwacza-uszczelnienia-wtrysku-2-0-dti-2-2-dti-zestaw-opel-gm.jpg https://drive.google.com/open?id=1K15zcy22vwvha7CrduYBDi1c3e5yPx8C Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sewerin Posted February 25, 2018 Share Posted February 25, 2018 Póki co odpukać po poprawnym odpowietrzeniu auto wróciło do życia. Docelowo zastanawiam się nad patentem z pompą ale to za jakiś czas może thx za pomoc Co to są trawersy? uszczelniacze wtryskiwacza https://e-opel24.pl/produkt/zestaw-uszczelniaczy-wtryskiwaczy-trawersow-90502704-%E2%80%A8-821093-opel-astra-g-frontera-b-omega-b-signum-vectra-b-c-zafira-a-2-0-2-2-di-dti/ a tak wygląda komplet uszczelnień na 1 wtryskiwacz http://images.sklepy24.pl/75840075/1356/medium/komplet-naprawczy-wtryskiwacza-uszczelnienia-wtrysku-2-0-dti-2-2-dti-zestaw-opel-gm.jpg https://drive.google.com/open?id=1K15zcy22vwvha7CrduYBDi1c3e5yPx8C Dzięki za info. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sewerin Posted February 25, 2018 Share Posted February 25, 2018 Mi dziś odpaliła za 14stym razem. Podejrzewam filtr paliwa zapchany. Akuś nowy. Rozrusznik kręci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted February 25, 2018 Share Posted February 25, 2018 Czytałem o możliwości przeszczepienia pompki z 2.5 z baku do mojej kluski - trzeba tylko dorobić zasilanie. Ogarniał ktoś kiedyś takiego moda? Może macie jakieś doświadczenia z tym odpowietrzaniem tego silnika na vp44? Zrobilismy takiego moda w zafirze z @barteklodz. Tzn nie do końca. Dalem dodatkowa pompę przef filtrem paliwa uruchamiana po zapłonie. Co daje? Przede wszystkim pokazuje wszelkie nieszczelności. Ale tez ulatwoa odpoqoetrzenie calosci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sewerin Posted February 25, 2018 Share Posted February 25, 2018 Czytałem o możliwości przeszczepienia pompki z 2.5 z baku do mojej kluski - trzeba tylko dorobić zasilanie. Ogarniał ktoś kiedyś takiego moda? Może macie jakieś doświadczenia z tym odpowietrzaniem tego silnika na vp44? Zrobilismy takiego moda w zafirze z @barteklodz. Tzn nie do końca. Dalem dodatkowa pompę przef filtrem paliwa uruchamiana po zapłonie. Co daje? Przede wszystkim pokazuje wszelkie nieszczelności. Ale tez ulatwoa odpoqoetrzenie calosci Skit a w moim przypadku obstawiałbyś filtr paliwa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted February 25, 2018 Share Posted February 25, 2018 Czytałem o możliwości przeszczepienia pompki z 2.5 z baku do mojej kluski - trzeba tylko dorobić zasilanie. Ogarniał ktoś kiedyś takiego moda? Może macie jakieś doświadczenia z tym odpowietrzaniem tego silnika na vp44? Zrobilismy takiego moda w zafirze z @barteklodz. Tzn nie do końca. Dalem dodatkowa pompę przef filtrem paliwa uruchamiana po zapłonie. Co daje? Przede wszystkim pokazuje wszelkie nieszczelności. Ale tez ulatwoa odpoqoetrzenie calosci Skit a w moim przypadku obstawiałbyś filtr paliwa? załóż po kawałku przezroczystego przewodu na zasilanie i powrót i będziesz widział np https://www.youtube.com/watch?v=Rhb_-IBi3xQ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted February 26, 2018 Share Posted February 26, 2018 Czytałem o możliwości przeszczepienia pompki z 2.5 z baku do mojej kluski - trzeba tylko dorobić zasilanie. Ogarniał ktoś kiedyś takiego moda? Może macie jakieś doświadczenia z tym odpowietrzaniem tego silnika na vp44? Zrobilismy takiego moda w zafirze z @barteklodz. Tzn nie do końca. Dalem dodatkowa pompę przef filtrem paliwa uruchamiana po zapłonie. Co daje? Przede wszystkim pokazuje wszelkie nieszczelności. Ale tez ulatwoa odpoqoetrzenie calosci Skit a w moim przypadku obstawiałbyś filtr paliwa? Ogólnie przez brak dodatkowej pompki problem z zapowietrzaniem 2.0 i 2.2 dti jest bardzo czesty. Co do filtra to na pewno to taki newralgiczny punkt. Ja wymieniałem z obudową. koszt troche wiekszy ale masz pewnosc ze nic tam sie nie bedzie dzialo. Albo dolóż pompke i wszelkie nieszczelnosci same wylezą... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sewerin Posted February 28, 2018 Share Posted February 28, 2018 Czytałem o możliwości przeszczepienia pompki z 2.5 z baku do mojej kluski - trzeba tylko dorobić zasilanie. Ogarniał ktoś kiedyś takiego moda? Może macie jakieś doświadczenia z tym odpowietrzaniem tego silnika na vp44? Zrobilismy takiego moda w zafirze z @barteklodz. Tzn nie do końca. Dalem dodatkowa pompę przef filtrem paliwa uruchamiana po zapłonie. Co daje? Przede wszystkim pokazuje wszelkie nieszczelności. Ale tez ulatwoa odpoqoetrzenie calosci Skit a w moim przypadku obstawiałbyś filtr paliwa? Ogólnie przez brak dodatkowej pompki problem z zapowietrzaniem 2.0 i 2.2 dti jest bardzo czesty. Co do filtra to na pewno to taki newralgiczny punkt. Ja wymieniałem z obudową. koszt troche wiekszy ale masz pewnosc ze nic tam sie nie bedzie dzialo. Albo dolóż pompke i wszelkie nieszczelnosci same wylezą... Pompki nie chcę montować.Najpierw bez udziwnień. Dziś może uda się filterek wymienić. Z powodu silnych mrozu kiinika dr.Mechanika od pon.zamknięta. Objawy mojej.Najpierw nie odpala a potem za każdym razem po tym 1 odpaleniu (kilka do kilkunastu kręceń) odpala szybko i za każdym razem. Dam znać jak po wymianie filtra. Gość na CPN mówi ,że przy tym jak auto wiecej stoi niż jedzie do sie parafina na filtrze odkłada. Pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sewerin Posted March 8, 2018 Share Posted March 8, 2018 Czytałem o możliwości przeszczepienia pompki z 2.5 z baku do mojej kluski - trzeba tylko dorobić zasilanie. Ogarniał ktoś kiedyś takiego moda? Może macie jakieś doświadczenia z tym odpowietrzaniem tego silnika na vp44? Zrobilismy takiego moda w zafirze z @barteklodz. Tzn nie do końca. Dalem dodatkowa pompę przef filtrem paliwa uruchamiana po zapłonie. Co daje? Przede wszystkim pokazuje wszelkie nieszczelności. Ale tez ulatwoa odpoqoetrzenie calosci Skit a w moim przypadku obstawiałbyś filtr paliwa? Ogólnie przez brak dodatkowej pompki problem z zapowietrzaniem 2.0 i 2.2 dti jest bardzo czesty. Co do filtra to na pewno to taki newralgiczny punkt. Ja wymieniałem z obudową. koszt troche wiekszy ale masz pewnosc ze nic tam sie nie bedzie dzialo. Albo dolóż pompke i wszelkie nieszczelnosci same wylezą... Po wymianie filtra problem zniknął. Odpala za pierwszym maks za drugim razem OU YEA!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.