Yasió Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Kochani przy wymianie swiec okazało się że ostatnia (najdalej wysunięta), a właściwie jej gwint jest cały w oleju, koszmarnie to wygląda. 300 000 przebieg, silnik praktycznie nie bierze oleju i w ogóle nie kopci. Co będzie do naprawy? :0 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B0Cygano Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Co będzie do naprawy? :0 Ja bym obstawił uszczelkę pod pokrywą zaworów. W grudniu miałem ją robioną, ale mechanik nie zastosował pasty uszczelniającej i już pod jednym półksiężycem jest przypocone, więc trzeba będzie zrobić to lepiej, teraz z tą pastą, zobaczymy czy przyniesie lepsze efekty. Na startej uszczelce Omega znaczyła teren i w świecach był ślad oleju. Profilaktycznie przy tej robocie warto wyczyścić odmę i jej przewody i można wymienić uszczelkę korka wlewu oleju. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Kochani przy wymianie swiec okazało się że ostatnia (najdalej wysunięta), a właściwie jej gwint jest cały w oleju, koszmarnie to wygląda. 300 000 przebieg, silnik praktycznie nie bierze oleju i w ogóle nie kopci. Co będzie do naprawy? :0 pewnie uszczelka od dekla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukary Posted June 20, 2017 Share Posted June 20, 2017 na bank uszczelka pod pokrywą zaw. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yasió Posted June 20, 2017 Author Share Posted June 20, 2017 Kurcze chłopaki, nie wpadłbym na to bo przecie gwint mokry cały. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted June 20, 2017 Share Posted June 20, 2017 No bo leje się z góry na dół :-P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.